fredag 5 mars 2010

Helg igen!

Förra helgen var helt underbar! Jag var på After Work med "flickorna" hos LST och hade det så mysigt! Dimma fick stanna hemma för LST´s man är allergisk (och hon som så gärna vill ha en hund). Pojkarna var hos sin pappa hela helgen. Sedan vandrade jag å Dimma förbi mina gamla grannar och blev inbjudna. Det var så länge sedan vi träffades och jag har saknat dem, specilellt yngste sonen H som alltid brukar komma och hälsa på mig och djuren när jag var ensam.
På lördagen var det träning med "Knutbygruppen" på klubben och vi fick "uppflyttningstårta" efteråt. Tur att gruppen har så många framgångsrika ekipage för då blir det många tårtor. På kvällen var jag med "hundgänget" och blev bjuden på smörgåstårta och tittade på Melodifestivalen (fast vi pratade mest hund) och hade det trevligt. Och sedan skottade jag väl en massa snö för det verkar aldrig ta slut av den varan! Men våren är här enligt meterologerna.

1 kommentar:

Veronica sa...

Hejsan.
Tack för lyckönskningen, det gick så bra på utställningen. Den här domaren tyckte verkligen om Liva och hennes syskon. Jag är så lyclig över hennes CK.
Vilken superhelg du verkar haft med väninnor och mycket hundprat, kan inte bli så mycket bättre!!
Här är full rulle ,nu med tre vovvar,vi är så glad i lilla Kanaya, snart kan jag säga vår Kanaya.
Ha en bra vecka. kram / veronica