lördag 20 februari 2010

Klass 2 varning!

Ja ute vräker snön ner och det blåser ordentligt! Ca 15 minusgrader. Så allt detta gjorde att mina och många andras planer blev ändrade. Pojkarna och mormor åkte inte till bror i Sundsvall. Jag åkte inte till stan och träffade LST och i morgon åker jag inte till Östhammar kl 7 för att tävla LK1 med Dimma. Istället är B hos mormor, W roar sig med Xbox live och jag har varit ute på en timmes promenad med Dimmis, hon bryr sig inte om ovädret minsann, men jag som i vanliga fall älskar vinter och snö börjar tycka att nu räcker det! Sedan har jag skottat (försökt skotta) altantaket och taket på trädgårdsskjulet. Efter det höll jag på att somna i soffan :o) Men nu ska jag ut igen och sedan är det nog dax att elda lite, jag fick så fin ved av MN när hon var här förra helgen.

Inga kommentarer: